wtorek, 13 czerwca 2017

Nowe rozdziały na blogach

Cześć! ;)
Wielkimi krokami zbliża się koniec roku szkolnego. Macie już zaplanowane wakacje? Urlop, wyjazd, a może wolicie zarobić parę groszy? Szczerze mówiąc, gdybym miała możliwość wybrania urlopu, nie zastanawiałabym się długo, tylko brała co dają i uciekała za granicę. Najlepiej w ciepłe kraje :D
Ale takiego wyboru nie mam, a moja aktualna praca wymaga dyspozycyjności ;)

W każdym bądź razie zapraszam Was na kolejną odsłonę nowych rozdziałów na Waszych blogach.
Tym razem bez opóźnienia ;)
Mam nadzieję, że mimo trudności chociaż garstka ludków zagląda do nas ;)

Secrets from the past
Autor: Lilith Lilith
Fragment:
- Cztery wygrane jednego wieczoru, tracisz formę - próbowała zażartować, jednak było to nieudolne, biorąc pod uwagę jej grobowy ton.

- Jakoś dasz radę - powiedział Salazar, ignorując jej wypowiedź. - Ja też nie mam ostatnio zbyt dobrych stosunków z Esther...

Helga tylko pokiwała głową. Co więcej mógł powiedzieć bądź zrobić, aby jego przyjaciółka przestała się zamartwiać?

- Zrobiłam coś strasznie głupiego, Sal... - przerwała jego rozmyślania, Helga.

- Co się stało? - spytał zaskoczony Salazar.

- Chodzi o Godryka...

Autor: Vivianne Peverell
Fragment:
— Nie wiem, jak poradzisz sobie z tym pierwszym zadaniem, skoro pewnie nawet nie usłyszałabyś skradającego się za tobą smoka. — Głos, cichy i głęboki, przemknął tuż obok niej, już po chwili stłumiony przez milczenie nocy.
— Skąd możesz wiedzieć, że po prostu cię nie ignorowałam? — Hermiona uśmiechnęła się pod nosem, stając na środku korytarza.
— Oboje wiemy, że nie byłabyś w stanie. — Chociaż go nie widziała, była pewna, że też się uśmiechał. Schowała różdżkę do kieszeni, otwierając wolną drogę zachłannym mackom ciemności.

Pozdrawiam, Equmiri ;)


1 komentarz:

  1. Hej, zapraszam na mojego bloga o Drarry, dopiero zaczynam :)
    https://drarry-unreachable.blogspot.com/
    miłego dnia!

    swoją drogą, piękny szablon *-*

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Theme by Lydia